OmaPalkanlaskija
Uusi OmaPalkanlaskija-sovellus säästää työnantajan aikaa ja helpottaa yrityksen palkanlaskentaa. Asiakasyritystemme työntekijät voivat kirjata työtuntinsa itse sovellukseen, josta ne siirtyvät suoraan palkkajärjestelmäämme ilman turhia välikäsiä. Kun palkka on maksettu, se siirtyy sivukuluineen työnantajan hyväksyttäväksi.
OmaPalkanlaskija vapauttaa työnantajan työntekijöidensä tuntien, lisien ja ylityötuntien laskemisesta”
Kuusi syytä valita OmaPalkanlaskija
työntekijän aikaa
Tiedot palkanlaskijalle
suoraan työntekijältä
Nopeaa yhteydenpitoa
chat-palvelulla
Korjaa helposti
virhemerkinnät
seuranta
Laskee heti
palkan sivukulut
työntekijän aikaa
Tiedot palkanlaskijalle
suoraan työntekijältä
Nopeaa yhteydenpitoa
chat-palvelulla
Korjaa helposti
virhemerkinnät
seuranta
Laskee heti
palkan sivukulut
Kenelle OmaPalkanlaskija sopii?
OmaPalkanlaskija sopii kaikille enintään 50 työntekijää työllistäville yrityksille, joilla ei ole vielä omaa työnajanhallintaohjelmaa tai poissaolojen seurantajärjestelmää.
Tarjoamme sovelluksen kaikille asiakkaillemme ilman lisäkustannuksia.
Palkanlaskentakysely
Vastaa palkanlaskentakyselyymme, se vie vain hetken!