OmaPalkanlaskija

Uusi OmaPalkanlaskija-sovellus säästää työnantajan aikaa ja helpottaa yrityksen palkanlaskentaa. Asiakasyritystemme työntekijät voivat kirjata työtuntinsa itse sovellukseen, josta ne siirtyvät suoraan palkkajärjestelmäämme ilman turhia välikäsiä. Kun palkka on maksettu, se siirtyy sivukuluineen työnantajan hyväksyttäväksi.

 

OmaPalkanlaskija vapauttaa työnantajan työntekijöidensä tuntien, lisien ja ylityötuntien laskemisesta”

Kuusi syytä valita OmaPalkanlaskija

Säästää itsesi ja
työntekijän aikaa

Tiedot palkanlaskijalle
suoraan työntekijältä

Nopeaa yhteydenpitoa
chat-palvelulla

Korjaa helposti
virhemerkinnät

Liukuvan työajan
seuranta

Laskee heti
palkan sivukulut

Säästää itsesi ja
työntekijän aikaa

Tiedot palkanlaskijalle
suoraan työntekijältä

Nopeaa yhteydenpitoa
chat-palvelulla

Korjaa helposti
virhemerkinnät

Liukuvan työajan
seuranta

Laskee heti
palkan sivukulut

Kenelle OmaPalkanlaskija sopii?

OmaPalkanlaskija sopii kaikille enintään 50 työntekijää työllistäville yrityksille, joilla ei ole vielä omaa työnajanhallintaohjelmaa tai poissaolojen seurantajärjestelmää.

Tarjoamme sovelluksen kaikille asiakkaillemme ilman lisäkustannuksia.